Terug
Gepubliceerd op 12/11/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau 2019

di 09/11/2021 - 14:30 schepenzaal
  • Notulen

    • Vergadering 26/10/2021: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      De notulen van de vergadering van het vast bureau van 26/10/2021 worden ter goedkeuring voorgelegd.

  • Overheidsopdrachten

    • Bestelbons: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      De bestelbonnen vermeld op de goedkeuringslijst nr. O/2021/48 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.

  • Financiën

    • Te betalen bedragen: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      De te betalen bedragen ingevolge werken, leveringen, diensten, toelagen, prestaties of salarissen, vermeld op de lijst O/2021/149 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.

      De te betalen bedragen ingevolge individuele maatschappelijke dienstverlening, vermeld op de lijst O/2021/147, O/2021/148, O/2021/150 en O/2021/151 worden ter kennisgeving aan het vast bureau voorgelegd.

  • Thuis diensten

    • Vergelijking vervoersmaatschappijen m.b.t. de dienstverlening aangepast vervoer: Kennisneming

      Goedgekeurd

      Ter voorbereiding van een nieuwe samenwerkingsovereenkomst werden vanuit de dienst Thuiszorg verschillende vervoersmaatschappijen vergeleken m.b.t. de dienstverlening voor aangepast vervoer.

      Aan de leden van het vast bureau wordt ter kennisgeving de vergelijking tussen de verschillende vervoersmaatschappijen voorgelegd.

Namens Vast Bureau 2019,

Ethel Van den Wijngaert
algemeen directeur

Lode Van Looy
voorzitter vast bureau