De notulen van de vergadering van het vast bureau van 26/10/2021 worden ter goedkeuring voorgelegd.
De bestelbonnen vermeld op de goedkeuringslijst nr. O/2021/48 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.
De te betalen bedragen ingevolge werken, leveringen, diensten, toelagen, prestaties of salarissen, vermeld op de lijst O/2021/149 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.
De te betalen bedragen ingevolge individuele maatschappelijke dienstverlening, vermeld op de lijst O/2021/147, O/2021/148, O/2021/150 en O/2021/151 worden ter kennisgeving aan het vast bureau voorgelegd.
Ter voorbereiding van een nieuwe samenwerkingsovereenkomst werden vanuit de dienst Thuiszorg verschillende vervoersmaatschappijen vergeleken m.b.t. de dienstverlening voor aangepast vervoer.
Aan de leden van het vast bureau wordt ter kennisgeving de vergelijking tussen de verschillende vervoersmaatschappijen voorgelegd.
Namens Vast Bureau 2019,
Ethel Van den Wijngaert
algemeen directeur
Lode Van Looy
voorzitter vast bureau