Terug
Gepubliceerd op 29/09/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau 2019

di 20/09/2022 - 14:30 schepenzaal
  • Notulen

    • Vergadering 13/09/2022: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      De notulen van de vergadering van het vast bureau van 13/09/2022 worden ter goedkeuring voorgelegd.

  • Financiën

    • Uitvoering procedure debiteurenbeheer gemeente en OCMW - Onverhaalbaarverklaring vorderingen: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Op 22/09/2020 stelde het vast bureau de procedure omtrent het debiteurenbeheer gemeente en OCMW vast.

      Hierin is o.m. opgenomen dat bedragen onverhaalbaar worden gesteld van personen die reeds langer dan 6 maanden zijn afgevoerd van ambtswege.

    • Te betalen bedragen: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      De te betalen bedragen ingevolge werken, leveringen, diensten, toelagen, prestaties of salarissen, vermeld op de lijst O/2022/124 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.

      De te betalen bedragen ingevolge individuele maatschappelijke dienstverlening, vermeld op de lijst O/2022/123 en O/2022/125 worden ter kennisgeving aan het vast bureau voorgelegd.

  • Senioren

    • Senioren - Opstart Zorgpad Valpreventie: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Aan de leden van het vast bureau wordt gevraagd om de opstart van het Zorgpad Valpreventie en bijhorende folder goed te keuren. Dit Zorgpad richt zich naar 65-plussers (en hun omgeving) met een verhoogd valrisico om hen te informeren, te screenen, de valrisicofactoren te evalueren en indien nodig een multifactoriële interventie op te starten.

    • Tijdelijke sluiting Dienstencentrum: Goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het dienstencentrum vraagt goedkeuring om de deuren de laatste week van het jaar te sluiten, meer bepaald van maandag 26/12/2022 tot en met zondag 01/01/2023.

Namens Vast Bureau 2019,

Ethel Van den Wijngaert
algemeen directeur

Lode Van Looy
voorzitter vast bureau