Terug
Gepubliceerd op 19/03/2025

Besluit  Gemeenteraad

wo 26/05/2021 - 20:00

Organisatie - Klachtenanalyse 2020: Kennisneming

Aanwezig: Yves Goovaerts, voorzitter gemeenteraad
Lode Van Looy, burgemeester
Mieke Van den Brande, Bart Vanmarcke, Frans Uytterhoeven, Pascal Vercammen, Hilde Schueremans, schepenen
Jan Fonderie, Luc De Weerdt, Guido Vaganée, Eddy Michiels, Karolien Huibers, Barbara Maes, Annick Van den Broeck, Hilde Smets, Daan Versonnen, Rudi Withaegels, Geert Teughels, Charlotte Pittevils, Marcel Claes, gemeenteraadsleden
Ethel Van den Wijngaert, algemeen directeur
Verontschuldigd: Julie De Clerck, Wim Van der Donckt, Karl Theerens, gemeenteraadsleden

Het Decreet over het lokaal bestuur bepaalt dat de algemeen directeur jaarlijks aan de gemeenteraad moet rapporteren over de klachten die ingediend werden tegen het gemeentebestuur. 

Feiten en context

Er werden in 2020 19 klachten ingediend tegen het gemeentebestuur. 

Juridische grond

Het Decreet over het lokaal bestuur titel 6, Hoofdstuk 1.

Besluit

Enig artikel - Neemt kennis van de klachtenanalyse 2020.