Voor een nog vlotter verloop van de dienstverlening, is het aangewezen een klantgeleidingssysteem aan te schaffen. Deze dient gekoppeld te kunnen worden aan de reeds bestaande afsprakenmodule.
Aan de gemeenteraad wordt voorgesteld de voorwaarden van de overheidsopdracht en de wijze van gunning vast te stellen.
Raming:
09/02/2021: Besluit van het college van burgemeester en schepenen houdende gunning van de overheidsopdracht "Leveren en implementeren afsprakenmodule".
Door de coronacrisis is het duidelijk geworden dat het werken op afspraak noodzakelijk is. In 2021 werd er daarvoor al een afsprakenmodule aangeschaft.
Deze opdracht omvat de aankoop, implementatie en onderhoud van een klantgeleidingssysteem aangeboden als SaaS-oplossing (Software as a Service). Het klantgeleidingssysteem bestaat uit een aanmeldzuil met geïntegreerde ticketprinter en een losse printer aan de onthaalbalie.
De software van het systeem kan volledig geïntegreerd worden met de huidige afsprakenmodule en kan spreken met het bestaande mediascherm in het gemeentehuis. Uit het klantgeleidingssysteem kunnen de nodige statistieken getrokken worden om de opvolging en verbetering van de dienstverlening te vergemakkelijken.
Raming:
Financieel advies:
Gunstig visum FA 2022/00087 van Financiele dienst van 10 mei 2022
Artikel 1 - Stelt de voorwaarden van de overheidsopdracht “Aankoop, implementatie en onderhoud van een klantgeleidingssysteem” vast, zoals vermeld in het bestek met nr. 2022/411, opgesteld door de technische dienst, en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten.
Artikel 2 - Kiest als wijze van gunning voor de onderhandelingsprocedure zonder bekendmakingsregels bij de aanvang van de procedure, doch indien mogelijk, na raadpleging van meerdere ondernemers.